Monday 1 February 2016

Ε1 - Ας γνωριστούμε!

Ιανουάριος, 2016 

Διαπολιτισμικό Δ.Σ. Σαπών

Ας γνωριστούμε!


Η τάξη μας η φετινή,
με τις πράξεις της μας συγκινεί!
Είναι πάντα παραγωγική,
και στη σύνθεσή της πολυπολιτισμική!

Τα μέλη της είναι δεκάξι,
και το σχολείο πολλά της έχει διδάξει!
Τώρα μαζί ας γνωριστούμε
με την ιστορία που πιο κάτω με χαρά θα πούμε!



                                                               Εγώ είμαι η Αγγελική
και το σουφλέ αγαπώ υπερβολικά πολύ!
Κι εμένα με φωνάζουν το ίδιο,
Μα στο παστίτσιο παίρνω πάντα μερίδιο.

Εμένα με αποκαλούν Νικήτα.
Στο ποδόσφαιρο ποτέ δεν τρώω ήττα!
Νάτος και ο δίδυμος ο Μάρκος ακολουθεί.
Το ποδόσφαιρο δεν είναι το μόνο που παρακολουθεί.

Και τώρα περνάμε στη Βάσια,
Η οποία με κίτρινο ζωγραφίζει θαυμάσια!
Αλεϊνα με λένε εμένα,
Από τα τόστ δεν αφήνω κανένα.

Τη φίλη μου τη φωνάζουν Μινέ,
Με το μπαλάκι στο τέννις ποτέ δεν ακουμπάει φιλέ.
Κοντά της κάθεται πάντα η Μερβέ,
Λατρεύει το μόβ και τα ζώα με ρίγες ζεβρέ.

Να και ο Κωνσταντίνος,
Μόνο μπέιζμπολ παίζει εκείνος.
Κωνσταντίνος κι εγώ λέγομαι επίσης,
Στο ποδόσφαιρο αμέσως θα με ξεχωρίσεις.
Κωνσταντίνος ο τρίτος είμαι εγώ,
Με μπάλα και γύρο μπορώ να χαρώ.

Δεν θα ξεχνούσαμε τον Αβραάμ,
Άσσος στην σκοποβολή, ποτέ δεν κάνει σαρδάμ.
Δίπλα του στέκεται ο Ρετζεπχάν,
Όλα τα κεφτεδάκια τα τρώει αμάν!

Να τη έρχεται και η Ελένη,
Στο tae-kwon-do νιώθει πάντα απογειωμένη.
Η φίλη της η Μαρία,
Στο βόλεϋ ποτέ μα ποτέ δεν χάνει ευκαιρία.

Στο βάθος φαίνεται και ο Αλπάι,
σε όλες τις δραστηριότητες με ευχαρίστηση πάει.





No comments:

Post a Comment